Ваш кошик покупок ще порожній!
Дата публикації: понеділок, 7 лютого 2022 р.
Італійські бренди сумок: найкраще у світі моди
Італія — країна, яка прославилася бездоганною якістю шкіряних сумок, взуття, аксесуарів. Навряд чи знайдеться хоч один фешіоніста, який не тільки не чув про італійських виробників сумок, але і мріяв отримати аксесуар відомого бренду. Італійські бренди сумок відомі у всьому світі. Щороку вони радують своїх шанувальників новими та унікальними колекціями, перед якими складно встояти. Подивитися доступні в Україні зразки італійського мистецтва створення аксесуарів можете в категорії «Італійські сумки».
Італійські бренди сумок: витоки модної індустрії
Італія з давніх-давен славилася як батьківщина найталановитіших ремісників. Не дивно, що коли в 15 столітті з’явилися подібність перших сумок, саме італійці в цьому досягли успіху. Спочатку це були невеликі мішечки для зберігання монет. З’явилися шкіряні мішечки для перевезення речей. Буквально за кілька століть італійським ремісникам вдалося настільки розвинути ринок, що з’явились декілька різновидів аксесуарів, а їхня слава вийшла за межі країни. Найбільшими шанувальниками італійських виробників сумок були англійські та французькі монархи. У нашому столітті брендів сумок безліч, але італійські компанії не втрачають пальми першості.
Відомі італійські бренди сумок
Ми вирішили зібрати топових виробників аксесуарів з Італії. Це не рейтинг, а перелік, представлений за алфавітом для вашої зручності. Італійські дизайнерські будинки чудові. Кожен із них прекрасний по-своєму, тому ми не хочемо складати рейтинг та присуджувати якісь місця. Оцінити найвідоміші італійські бренди сумок ви можете самостійно, якщо ви особисто купите свій аксесуар. Тільки так можна оцінити принадність італійської якості й те, як чудово вона вписується в будь-який лук. Отже, пропонуємо вам перелік відомих італійських брендів сумок.
Armani
Компанія Armani була створена Джорджо Армані в 1975 році. Майже відразу ж, наступного року, дизайнерові принесла популярність весняно-літня колекція prêt-a-porter. Невелике ательє, яке спочатку створювало одяг за індивідуальним замовленням, вирішило підкорювати швейну промисловість. Уже до кінця 20 століття їм це вдалося.
Спочатку Армані займався лише одягом, але італійське коріння й любов до якісної натуральної шкіри зробили свою справу. Уже у вісімдесяті у фірмових магазинах з’явилися унікальні сумки та аксесуари Armani. Витримана класика з невеликими вкрапленнями трендів була високо оцінена фешіоніста тих років. У наш час Armani один із найпопулярніших люксових виробників якісних виробів зі шкіри.
Софі Лорен, Пінк, Джаред Лето, Кейт Хадсон, Хлоя Морець рік у рік не лише відвідують зіркові вечірки модного будинку, але вже стали голлівудськими амбасадорами італійського бренду сумок.
Alviero Martini
Бренд Alviero Martini був названий на честь його засновника. Дизайнер Альвіеро Мартіні тривалий час приносив культові зміни в підхід італійських будинків моди, але в 1991 році вирішив заснувати свою компанію в Мілані. Досі головний офіс розташований у міланському районі Навільї. На відміну від багатьох італійських виробників, Alviero Martini спочатку займався виробництвом сумок та аксесуарів.
Бренд став одним із найвідоміших у світі завдяки унікальному стилю. За основу всіх виробів береться принт топографічної мапи. Культова тканина розписана з такою майстерністю та унікальністю, що претендує на порівняння зі старовинними сувоями. Попри те, що це виробник люксових аксесуарів, вони не обмежуються класикою. Форму аксесуарів вибирають класичну, але зі змістом експериментують.
Бренд став одним із найвідоміших у світі завдяки унікальному стилю. За основу всіх виробів береться принт топографічної мапи. Культова тканина розписана з такою майстерністю та унікальністю, що претендує на порівняння зі старовинними сувоями. Попри те, що це виробник люксових аксесуарів, вони не обмежуються класикою. Форму аксесуарів вибирають класичну, але зі змістом експериментують.
Багато колекцій надихнуті міськими подорожами, а також є кілька цікавих колаборацій з італійськими художниками.
Borbonese
Borbonese справді можна назвати історичним брендом, адже йому вже понад 100 років. У 1910 році в італійському місті Туріні Умберто Борбонезе Джіністроне заснував власну компанію. На відміну від багатьох інших італійських виробників, компанія одразу позиціювала себе як модний будинок, що створює сумки, ювелірні вироби, аксесуари. З цим брендом асоціюється слово «розкіш», хоча, як запевняє творець, його місія популяризувати «італійську недбалу привабливість».
Головна особливість компанії — поєднання буржуазного стилю та сучасної епохи. Вони створюють сумки для сильних, незалежних, елегантних та космополітичних жінок. Але це не прагнення розмити межі. У своїх роботах майстри дотримуються поєднання класичних прийомів італійської обробки шкіри та складних сучасних технологій. З аксесуарами Borbonese жінка почувається впевненіше, рішучіше, розкошніше. Це не просто функціональні предмети, а справжні витвори.
Bottega Veneta
Венеціанський магазин. Саме так перекладається назва італійського бренду сумок, який створили Мікеле Таддеї та Ренцо Дзенджаро в 1966 році.
Якість та майстерність виробників дали їм можливість буквально за десятиліття стати незамінним брендом сумок для багатьох відомих особистостей. Жаклін Кеннеді, Енді Ворхол, Лорен Хаттон неодноразово з’являлися на публіці з аксесуарами Bottega Veneta, а також брали участь у заходах, організованих модним будинком.
У компанії все було не так гладко і 90-ті стали темним часом для засновників. 2001 року її викупила Gucci, а керівництво перейшло креативному директору Томасу Маєру. Нова політика виробника повернула майстрів до ремісництва, яке схрестили із сучасною витонченістю.
Coccinelle
Італійський бренд сумок Coccinelle називають еталоном у сфері виробництва шкіряних виробів. Компанію заснувала в 1978 році сім’я Маццієрі. Перший офіс було відкрито в італійському місті Парма, яке славиться сиром, парфумерією, галантереєю. У цьому місті дійсно знають, наскільки важливі дрібниці й що саме вони створюють лук.
Увага до деталей, бездоганна якість та вишуканий дизайн — особливості продукції Coccinelle. Творці компанії поставили собі за мету створити демократичні аксесуари, щоби показати світові, що витончений стиль та сучасні тенденції можуть бути доступні кожному. У дизайнерів є своя традиційна майстерність, яку вони виражають через створення ексклюзивних, але доступних аксесуарів. Компанія регулярно вкладається в дослідження та технології, що дає змогу створювати якісну та гідну продукцію.
Cromia
В 1963 році Джермано Скіаманна відкрив невеликий сімейний бізнес, що засновано на ремеслі створювати шкіряні вироби вручну. Його особливість була в традиціях виробництва шкіри за стародавніми завітами майстрів Толентіно. Безперервна робота, постійне вдосконалення технологій, відмінна якість дали змогу трансформувати невеликий бізнес на успішну компанію, яка відома у всьому світі. Його сини у 2003 році з маленької фірми започаткували бренд, який отримав назви Cromia.
За словами авторів, кожен продукт Cromia це маленька історія. Увага та трепетність до аксесуару кожного майстра втілюється в найдрібніших деталях, оригінальних композиціях, еклектичних персонажах та колірних поєднаннях. Дизайнери закликають не сприймати жіночність як щось звичне, звичайне та належне.
Fendi
Карл Лагерфельд та модний будинок Fendi — дружба, яку запам’ятав увесь світ. Усі фешіоніста, навіть якщо тільки починають розумітися на моді, знають, що Карл Лагерфельд співпрацював з Fendi більше ніж 54 років. Важко переоцінити вклад великого дизайнера в унікальний стиль модного будинку.
Експериментальність, новаторство, сучасні технології є головними принципами Fendi. Водночас про якість ніхто не пише. Це буквально розуміється як щось закономірне.
Експериментальність, новаторство, сучасні технології є головними принципами Fendi. Водночас про якість ніхто не пише. Це буквально розуміється як щось закономірне.
Креативність та майстерність поєднуються з постійним пошуком нових матеріалів та деталей високої якості. Це дало змогу Fendi стати одним із найвідоміших виробників сумок. Моделі Icons, Baguette та Peekaboo не просто підкорили публіку. Вони відкрили нове покоління, створили нову базу для луку багатьом поколінням згодом. Моделі, створені в 1997 році, досі затребувані та популярні.
Fri-Yay
Trussardi, Alviero Martini та Fendi — модні будинки, які подарували впевненість молодому та талановитому дизайнеру. Модельєр Марко Ніколі понад 20 років співпрацював із культовими компаніями та вирішив відкрити свою справу. У 2017 році Марко Ніколі заснував торгову марку Fri-Yay, яка займається виробництвом унікальних сумок із відмінними характеристиками. Чарівність спортивного стилю переплітається з легкими та модними тенденціями.
В більшості колекцій виявляються хобі Марко, а саме: мистецтво, графіка, дизайн. Саме вони стимулюють творчий порив, впливають на бачення моди та почуття гумору. Критики моди зазначають, що сумки Fri-Yay мають власну іронію. Це суворі аксесуари з відтінком гламуру та пафосу. Водночас модниці люблять його сумки за те, як відмінно вони вписуються в будь-який лук й мають ергономічний дизайн.
Furla
Альдо й Маргарита Фурланетто в 1927 створили невеликий сімейний бізнес, займаючись виробництвом шкіряних виробів ручним способом. Зараз цей невеликий бізнес став всесвітньо відомим будинком Furla, який критики називають взірцем стилю та стандарту якості. Поєднання давніх італійських традицій та стильного дизайну Furla стала втіленням класичних технологій, що йдуть у ногу з часом.
Багато в чому компанія робить ставку саме на жіночу аудиторію, тому 96% їхніх працівників — жінки. Недарма кажуть, що тільки жінки можуть створити настільки гарне для іншої жінки.
Саме тому Furla з кожним роком набирає все більшої популярності.
Саме тому Furla з кожним роком набирає все більшої популярності.
Genuin Vivier
У 1998 році світ з’явився італійський бренд сумок Genuin Vivier. Для італійських виробників це порівняно невелика історія, але їм вдалося підкорити модниць у багатьох країнах світу. Спочатку це була невелика мануфактура, але зараз дизайнерський будинок зі світовим ім’ям.
Крім сумок, компанія створює взуття та аксесуари. Головне їхнє правило — комфорт та ергономіка, яка не заважає сучасній жінці залишатися стильною та гарною.
Переважно сумки орієнтовані на жіночу аудиторію, а лейтмотивом усіх колекцій залишаються базові моделі та сучасні тренди. Колекції умовно можна розділити на базові та авторські. Тут знайдеться місце і класичному багету, і трендовій барильці з великою кількістю принтів. Сміливий дизайн, якісний декор, капсульні рішення — переваги компанії. Натуральність матеріалів, бездоганність фурнітури, прет-а-порт сприймається виробниками як обов’язкова умова.
Крім сумок, компанія створює взуття та аксесуари. Головне їхнє правило — комфорт та ергономіка, яка не заважає сучасній жінці залишатися стильною та гарною.
Переважно сумки орієнтовані на жіночу аудиторію, а лейтмотивом усіх колекцій залишаються базові моделі та сучасні тренди. Колекції умовно можна розділити на базові та авторські. Тут знайдеться місце і класичному багету, і трендовій барильці з великою кількістю принтів. Сміливий дизайн, якісний декор, капсульні рішення — переваги компанії. Натуральність матеріалів, бездоганність фурнітури, прет-а-порт сприймається виробниками як обов’язкова умова.
Gilda Tonelli
Історія італійського бренду сумок Gilda Tonelli — показник того, як компанія проходить тривалий шлях становлення від невеликої мануфактури до дизайнерського будинку. Невеликий сімейний бізнес з’явився ще на початку сторіччя, коли сімейство Тонеллі вирішило зайнятися виробництвом шкіряних виробів. Але життя в сімейний бізнес вдихнули троє братів.
Саме вони назвали бренд на честь матері та розпочали масштабування компанії.
Саме вони назвали бренд на честь матері та розпочали масштабування компанії.
Основний акцент італійський бренд сумок вирішив зробити на новаторських рішеннях, якісних матеріалах, творчій роботі. Таке комбо дало змогу малому бізнесу стати компанією міжнародного рівня. Від традицій брати також відмовилися, але постаралися втілити їх через підхід до роботи. Старанність майстрів та секретні прийоми створення сумок викликали повагу до всіх модниць світу.
Gironacci
У 1978 році Лоренцо Джіроначчі заснував невелику лабораторію. Цю назву він вигадав самостійно, але вона має обґрунтування. Перед запуском виробництва якість сировини тестується, готові вироби перевіряються. Майстер самостійно вивчає навіть стібки, фурнітуру та упаковку. Також регулярно моніторяться деякі моделі, перевіряється, що залишається на хвилі популярності, а що морально застаріло. Це дає можливість Джироначчі створювати лише найкращі та актуальні аксесуари.
Реальна чи справжня Італія — девіз італійського бренду сумок. Виробники вірять, що успіх їхньої компанії забезпечили якість світового рівня, унікальна вишуканість, демократичний цінник (як для натуральної шкіри).
Gucci
В 1921 Гуччіо Гуччі заснував італійський модний будинок. Спочатку вони займалися виробництвом розкішних товарів для подорожей та спорядженням для верхової їзди. Основними їх покупцями були найвищі верстви Італії. На початку своєї історії Гуччі вже позиціював себе як будинок преміумкласу, створюючи продукцію лише із шовку та натуральної шкіри. Під час війни вперше використовувалася бавовна й тоді ж було створено логотип компанії. Дві зелені смуги, яку перериває червона — відмінна риса бренду також з’явилася в цей час.
1950-і роки — час небувалого успіху для компанії, адже саме тоді вона почала користуватися популярністю серед голлівудських зірок. Щоправда, у цей час помер засновник бренду, а керівництво компанії перейшло до рук трьох його синів. У 1960-ті, крім сумок і одягу, компанія почала виробляти розкішні аксесуари. Окуляри досі залишаються культовим продуктом виробника. На деякий час Гуччі втратив свої позиції у світі моди, але з початку століття бренд знову заявив про себе як екстравагантний виробник сумок. У 2015 році креативним директором будинку стає Алессандро Мікеле, який упродовж 12 років працював у Gucci на різних посадах. Йому вдалося вловити унікальний характер бренду, додати власну креативність, щоби створювати справді затребувані та автентичні сумки італійського виробництва.
Love Moschino
Франко Москіно прославився своєю ексцентричністю, але його амбіції не давали йому спокою, тому він вирішив відмовитися від посади дизайнера і створити власний проєкт. У 1983 році з’явилася торгова марка Moschino, яка отримала назву на честь творця, як і належить італійським традиціям. Якщо багато брендів сумок роблять ставки на італійські традиції, але Франко вирішив протистояти класичній моді. У своїх колекціях він прагне додати яскравості, насиченості та навіть гумору.
СЗ 1994 року біля керма компанії талановитий артдиректор Розелла Джорджінні. Дівчина підтримує дизайнера, обстоює його ідеї та грамотно просуває філософію бренду.
У 2008 році вони вирішують об’єднати дві лінійки Love і Jeans, оскільки Love Moschino сподобалася аудиторії більше. І попри це, вкраплення деніму присутні в кожній колекції.
У 2008 році вони вирішують об’єднати дві лінійки Love і Jeans, оскільки Love Moschino сподобалася аудиторії більше. І попри це, вкраплення деніму присутні в кожній колекції.
Marino Orlandi
Маріно Орланді — засновник бренду, який відкрив власну справу понад 20 років тому. Інтелектуальна допитливість, яскраве почуття стилю, надзвичайна увага до деталей дала змогу майстру дуже швидко зайняти своє місце серед найкращих італійських брендів сумок. Ручна робота, деталі з латуні, ткані шкіри, кам’яні аплікації — особливості виробництва аксесуарів, за які аудиторія високо оцінили Marino Orlandi.
Особливу увагу майстри приділяють дубленню. Воно має відповідати концепції натуральності та найстарішим стандартам обробки. Це дає змогу забезпечити природні відтінки та високий рівень м’якості. Безперервний пошук ідеалу, а також контроль за кожним етапом виробництва дало нагоду досягати такого рівня експертності. «Marino Orlandi only Made in Italy» — печатка, яка ставиться всередині сумки, стала гарантом відмінної якості аксесуара.
Особливу увагу майстри приділяють дубленню. Воно має відповідати концепції натуральності та найстарішим стандартам обробки. Це дає змогу забезпечити природні відтінки та високий рівень м’якості. Безперервний пошук ідеалу, а також контроль за кожним етапом виробництва дало нагоду досягати такого рівня експертності. «Marino Orlandi only Made in Italy» — печатка, яка ставиться всередині сумки, стала гарантом відмінної якості аксесуара.
Pinko
У 1989 році П’єтро Негра та Крістіна Рубіні відкрили невелике ательє. Метою створення власного проєкту стало виробництво унікальних аксесуарів та одягу, які змогли би дати сміливим та незалежним жінкам простір для самовираження. Кожна модель нової колекції — поєднання сучасних тенденцій моди та класичного італійського характеру. Колаборації, відомі амбасадори, залучення талановитих фотографів допомогли Pinko дуже швидко стати в низку із визначними італійськими брендами сумок.
Однією з перших колаборацій, що принесла небувалу популярність компанії, стала співпраця з Disney. Дизайнери дали нагоду своїм клієнтам носити якісні аксесуари з улюбленими персонажами, але робити це справді стильно. Такий підхід високо оцінили Стелла Максвелл, Наомі Кемпбелл, Кейт Босуорт, Елль МакФерсон, які часто з’являлися на публіці з аксесуарами Pinko. Цікавий результат також показали колекції із залученням молодих художників.
Prada
Бренд італійських сумок Prada був створений двома братами Маріо та Мартіно. У 1913 році Прада відкрили ательє шкіряних виробів. Вони розширили асортимент, звичний для ринку того часу, додавши товари для тварин та кофри для подорожей. Попри те, що Маріо не хотів залучати своїх улюблених жінок до бізнесу, саме дочка та онука допомогли компанії розкритися та стати всесвітньо відомим модним будинком.
Саме онука змінила підхід до виробництва. Якщо на старті розвитку компанії матеріали привозилися з Англії, вона закликала використовувати італійську сировину. Це дозволило заощадити витрати та використовувати матеріали найвищої якості. Саме Міучча Прада створила бренд таким, яким ми його знаємо зараз. Унікальний дизайн та повернення класичних моделей на хвилю популярності, експерименти та традиції подарували італійському бренду сумок справжню славу. Аксесуари Prada виглядають лаконічно і просто й саме в цьому секрет їхньої популярності.
Renato Angi
Історія компанії Renato Angi була б неможлива без юного обдарування, стиліста та її засновника. Ренато Анжі отримав визнання ще в школі стилістів. У 16 років він отримує престижну нагороду, золоту медаль як найкращий стиліст-новатор. Навчаючись у школі стилістів, він досконально вивчає виробництво шкіряних виробів, але на цьому його цікавість не обмежується і він вирушає за знаннями в інші країни. Після подорожі та знайомства з різними традиціями шкіряної справи він вирішив заснувати власний бренд.
У своїх колекціях майстер поєднує традиції батьківщини, власний досвід, сучасні технології. Інноваційний дизайн, бездоганна якість сировини, увага до деталей дають йому створювати жіночі та чоловічі аксесуари, які відомі у всьому світі. З юності Ренато прагне експериментів, що проявляється в його яскравому та незвичайному стилі. Він не боїться експериментувати з формами та відтінками, але фактура благородної натуральної шкіри залишається непорушною.
Sara Burglar
Понад 40 років тому світ побачив новий бренд італійських сумок — Sara Burglar. Спочатку це була невелика майстерня, яка займалася пошиттям шкіряних виробів на замовлення. Виробництво сумок засновники перетворили з ремесла на мистецтво. Натуральні матеріали, бездоганне оздоблення, якісна сировина сприймається дизайнерами як належне, оскільки Made in Italy — гарант якості. Але своїми сильними сторонами виробники називають функціональність, унікальність, оригінальний підхід. Італійський характер з авторським креативом дають створити зручні аксесуари, які впишуться в будь-який стильний лук.
Особливу увагу майстри приділяють різноманітності асортименту. Якщо деякі виробники спеціалізуються на створенні валіз, то в каталозі Sara Burglar дівчина знайде абсолютно будь-який формат: від гаманця до дорожньої сумки.
Водночас в кожному аксесуарі є величезна кількість кишеньок, щоби це було не тільки красиво, але і практично.
Водночас в кожному аксесуарі є величезна кількість кишеньок, щоби це було не тільки красиво, але і практично.
Trussardi
Історія італійського бренду сумок Trussardi розпочалася з виробництва рукавичок. Це була невелика лавка, яку заснував Данте Труссарді в 1910 році, в італійському місті Бергамо. Висока якість та унікальний дизайн клієнти оцінили, що дало Данте віру у свій бізнес, і він масштабував невелику крамницю до справжньої фірми. Виробництво міжнародного рівня допоміг облаштувати Данте його племінник Ніколо. Саме він контролював усі процеси виробництва та допоміг створити найвідоміший логотип. Хортий собака в смугастій краватці став відмітним знаком якісних та вишуканих шкіряних виробів. Поступово почали з’являтися інші товари в асортименті, що також позитивно вплинуло на розвиток компанії та її унікального стилю.
Благородство та витончений смак зчитувалися буквально з кожного продукту Trussardi. Вони вибирали найкращу сировину, створювали бездоганну фурнітуру, уважно ставилися навіть до дрібниць. 2020 року генеральним директором став Себастьян Зуль, якого називають керівником американської індустрії моди. Він уже заявив про перезапуск бренду італійських сумок, але поки що невідомо в якому напряму працюватиме маестро.